Trivsam dag

Dagen började med sovmorgon Frida vaknade strax innan halv nio vet inte när det hände sist! Vi tog det lugnt på förmiddagen och Frida somnade på soffan när hon blev arg på mig för att jag stängde av tv:n så jag lyssnade på ljudbok och slappade. 

På eftermiddagen fick vi ett spontan besök av Lina så jag slängde ihop en kladdkaka till fika. När hon kom hade hon med sig en liten inflytrnings present en super fin burk och servetter. Det va super skoj att hon kom förbi vi träffas alldeles för sällan fast vi bor så nära varandra. 

Den super fina burken och servetterna. 

I helgen så hade lekmer.se nattjakts kampanj så köpte två saker till Frida som jag vet att hon skulle bli överlycklig av att få. Dessa saker kom idag så va ner och hämtade dom när Lina hade åkt hem och när jag kom hem fick Frida öppna paket med pappa och det blev en lycklig tjej. 

Leksakerna från lekmer.se 

Nu ska jag försöka sova. Sov gott med er! 



Kommentera här: